Justerad

lördag 10 januari 2009 0 kommentarer

jag är justerad iryggen så det bara sjunger om det.. Efter en rejäl holmgång med fru B i hallen.. Kan bara konstatera att man börjar vara för gammal för gymnastiska övningar som går utanför det vanliga, och dessutom så är inte fru B lika smidig som hon var i sin ungdom..

Man kanske skulle ha värmt upp eller smort in sig i jornötsolja för att skona sin arma kropp.. Men när tillfälle ges så måste man vara snabb på att utnyttja situationen.. Med följden att man förmodligen sträckt en muskel eller fått en rejäl kotförskjutning..

Så nu är det synd om mig och jag har kört både vetekudde liggandes i min fotölj.. ja jag sov en stund oxå.. Vila är bra för läkning har jag hört.. Sen blev det ett varmt bad och en Voltaren T för att minska smärtan..  Detta skall nu toppas upp med att jag skall över till "schäfern" och tömma en av hans whiskey flaskor..

All detta bara för att jag lyfte upp min fru för en kram..

\ M

0 kommentarer: to “ Justerad so far...